Με Αφορμή τα τελευταία δημοσιεύματα για την Καταστροφή των Ξύλινων Καϊκιών...

Τον είδα να καλαφατιζει Το Καΐκι του.Τον πλησίασα Καπετάνιο του λέω εσύ γιατί βασανίζεσαι να καλαφατίζεις να βαφεις και ξοδεύεσαι για να συντηρήσεις αυτό το παλιό Καϊκι..Γιατί Τάσο μου με αυτό το καΐκι Έχω σπουδάσει τα δυο μου παιδιά..τον Γιατρό τον Γιο μου την Λογίστρια Κόρη μου..Αυτό το Καΐκι έκτισε και τα δύο μου σπίτια που έδωσα για προίκα στα παιδιά μου..Αυτό με έκανε να ζώ 50 χρόνια δουλεύοντας με αξιοπρέπεια με ψηλά το κεφάλι. Παρόλες τις δυσκολίες που αντιμετώπισα στη Ζωή με μία λέξη αυτό το καΐκι είναι το Σώμα μου τα Χέρια μου η ψυχή μου..Αν πεθάνω εγώ τότε θα πεθάνει και αυτό μαζί μου. Αν το δώσω να το καταστρέψουν για λίγα ευρώ. Θα είναι σαν να δολοφόνο τον ίδιο μου τον Εαυτό.. Ταυτόχρονα και από τον Καπετάνιο και από Εμένα κύλησαν κάποια δάκρυα.Αξιος του είπα είσαι και έφυγα με ένα Χαμόγελο.Και μία ελπίδα πως οι άνθρωποι δεν τα ξεπουλάνε όλα..

Σχόλια